wtorek, 21 października 2014

Wielki powrót w wielkim łóżku

Ikea

Dużo się działo w ostatnim czasie. Mała złapała jakiegoś wirusa, więc nie mieliśmy czasu na nic. Ale dzisiaj wracamy do żywych i to z samymi nowościami! I z debiutem A. na blogu!



A. dostała swoje własne, duże łóżko. Dokładnie takie jak powyżej.


Niestety musimy zacząć uczyć ją spania w łóżku wcześniej, bo trochę się boję, że pod koniec ciąży nie dałabym sobie rady. Skorzystaliśmy z okazji - byliśmy na weekendowym wyjeździe i Mała musiała zasypiać na łóżku i od razu po powrocie położyła się w swoim łóżku.

Już wcześniej udało się nam nauczyć ją samą zasypiać. Kładłam ją wieczorem do łóżeczka i wychodziłam. Myślałam, że na zwykłym łóżku pójdzie równie łatwo. Ale niestety nie jest tak kolorowo. A. siada na łóżku, próbuje schodzić, wierci się i oczywiście potrzebuje mnie obok. Rozumiem to, że musi się przyzwyczaić oraz to, że jest malutka i potrzebuje mnie obok siebie, ale.... mam nadzieję, że z czasem będzie nam szło szybciej niż godzinę!
Przede wszystkim trzymam się sztywno pewnych zasad (chociaż jest mi ciężko:( ): po pierwsze, za każdym razem kiedy córka próbuje zejść z łóżka albo skakać po nim, odkładam ją z powrotem; a po drugie, nie odzywam się. Najgorsze jest właśnie to drugie, bo trudno nie reagować, kiedy taki mały bobas patrzy na Ciebie i się uśmiecha, albo pokazuje na coś palcem i czeka, aż jej wytłumaczę co to jest. Ale widzę, że jej to pomaga się wyciszyć i zaczyna rozumieć, że czas spania nie jest przeznaczony na zabawę. 
Na razie idzie nam dość dobrze, ale zobaczymy efekty za jakiś czas :)  

Tak jak wcześniej pisałam są nowości. Było o dużym łóżku, a jest jeszcze pewna nagroda. Wygrałyśmy w konkursie na blogu Bakusiowej Mamy TU. Dzięki Bambolo nasza garderoba wzbogaciła się o piękny komin i czapkę. A żeby się pochwalić nowymi, pięknymi akcesoriami, dzisiaj niespodzianka! Moja A. wystąpi po raz pierwszy na blogu w roli modelki :)
Zdjęcia niestety nie są niesamowitej jakości, bo mała modelka uciekała przed obiektywem :D








2 komentarze :

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi