poniedziałek, 8 grudnia 2014

Liebster blog award

Otrzymaliśmy nominację do Liebster award.

O co chodzi? Liebster award jest to wyróżnienie, które bloger przyznaje drugiemu blogerowi za "dobrze wykonaną robotę".
Wyróżnienie dotyczy początkujących blogów, o niewielkiej liczbie obserwatorów i ma na celu rozpowszechnianie tychże właśnie blogów.

Jeśli zostaniemy nominowani, musimy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez blogera, który nas nominował. Następnie, sami zadajemy 11 pytań i nominujemy 11 blogów (informując ich o tym). Nie możemy tylko wytypować blogera, od którego otrzymaliśmy nominację.


My zostaliśmy nominowani przez Jessie z Mamamusia i łobuziaki oraz Magdy Maslanki z Ninja Boy Za nominację bardzo dziękuję i cieszę się, że komuś podobają się moje wypociny :)


Pytania od Jessie:

1. Zbliżają się święta, co chciałabyś dostać od Mikołaja?
szybki i łatwy poród ;)
 
2. Jak najbardziej lubisz spędzać czas?
do niedawna uwielbiałam nasze weekendowe wyjścia (do restauracji, rodziny itp), ale im bliżej termin porodu tym częściej wolę słodkie lenistwo w domu
 
3. Dziecko nauczyło mnie..
przede wszystkim cierpliwości, ale też dostrzegania swoich wad
 
4.  Skąd jesteś?
z północno-wschodnich okolic Warszawy

5. Gdzie bywasz? Gdzie lubisz jeździć?
lubię wychodzić do restauracji, teatru; bywam też na Starym Mieście, w Łazienkach Królewskich


6. Czy zajmujesz się jakąś techniką typu handmade?
nie, bo mam do takich rzeczy dwie lewe ręce ;)

7. Wolisz spędzać czas z telewizorem czy przy książce?
przy książce, chociaż częściej wychodzi mi wieczorne oglądanie filmów

8. Twój sposób na relaks?
masaż robiony przez mego męża :))
 
9. Jesteś zorganizowana czy w Twoim domu panuje nieraz hałas?
jestem słabo zorganizowana, ale hałas mi przeszkadza... na ogół jestem gdzieś pośrodku

10. Jakich prac domowych nie lubisz?
nie lubię układania ubrań w szafie i wycierania kurzu

11. Dlaczego powstał Twój blog?
potrzebowałam miejsca, gdzie mogłabym się "wygadać" ;)

Pytania od Magdy Maslanki:

1. Do kogo skierowany jest Twój blog? 
głównie do matek/ojców, ale nie tylko 
2. Ulubione miejsce na Ziemi?
Grecja :))
 
3. Ulubione miejsce w Polsce?
nie ma jednego takiego miejsca, uwielbiam spokojne okolice- polską wieś a wokół niej gęsty las 

4. Ulubiony współczesny artysta?
niestety teraz tkwię raczej w piosenkach dla dzieci i podziwiam arcydzieła mojej córki na ścianach ;)
 
5. Wolisz psy czy koty?
psy
 
6. Trzy ulubione blogi, które czytasz?
Bakusiowo 
Buuba 
Makóweczki 
 
7. Produkt (artysta, potrawa itp.), który możesz polecić ze swojej rodzinnej miejscowości.
Hmm, jedyne co tu mamy charakterystycznego to muzeum Zofii Nałkowskiej, która tu mieszkała jakiś czas
 
8. Jaką książkę aktualnie czytasz?
"W Paryżu dzieci nie grymaszą"
 
9. Jak wygląda Twoje codzienne śniadanie?
Różnie, jem to co córka, więc każdego dnia jemy coś zupełnie innego 
 
10. Gdybyś mógł jeszcze raz wybrać zawód, to kim chciałbyś zostać?
 Nie zmieniłabym swojego zawodu :)

11. Wymień jedną osobę publiczną, którą podziwiasz.
nie podziwiam ludzi, których znam tylko z okładek gazet, myślę, że ich obraz jest bardzo złudny i nie biorę tego zbyt poważnie; podziwiam osoby z mojego bliższego otoczenia


A teraz nasze pytania:

1. Dom na wsi czy mieszkanie w mieście?
2. Co daje Ci prowadzenie bloga?
3. Co jest Twoją pasją?
4. Moje dziecko jest dla mnie? (bądź oryginalna, nie pisz "wszystkim" ;))
5. Idealny model rodziny to dla Ciebie 2+...?
6. Co lubisz robić w domu?
7. Słodkie czy słone?
8. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Jaką kuchnię lubisz?
10. Wolisz podróżować samolotem czy samochodem?
11. W jakim kraju mogłabyś mieszkać, gdybyś miała emigrować?


I od razu się przyznaję, że do tej pory nie bardzo miałam czas śledzić inne blogi, zwłaszcza te "świeże". Dlatego od wczoraj przeszukiwałam sieć i z zapałem czytałam dziesiątki wpisów i mam! 11 blogów, które zaciekawiły mnie, od wczoraj dumnie figurują w moich zakładkach i obiecuję w wolnym czasie je czytać.

Do nagrody nominuję:

Dziewczynka z guzikiem 
Mama na peryferiach 
On ona i dzieciaki
Matka dzika
Piszę z głuszy
Kluseczka po włosku 
Wcześniak i co dalej 
Rodzinkovo 
Mama to ja razy dwa 
Tosiowa mama 
Matka po raz pierwszy 

9 komentarzy :

  1. ojjj nie wiedziałam o takiej akcji ;) Ok "Biorę to!" :D I dziękuje za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Czekam w takim razie na odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Dziekuje Ci za nominacje, to bardzo mile:). Mam pytanie w zwiazku z tym- czy nie obrazisz sie, jesli odpowiem u Ciebie w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to odpowiadam!

      1.Dom na wsi czy mieszkanie w miescie?
      Cale zycie mieszkam w miescie i ostatnio mam szczerze dosc miejskiego gwaru, dlatego chetnie przerzucilabym sie na maly domek poza miastem.

      2.Co daje ci prowadzenie bloga?
      Satysfakcje, ze moge robic to co lubie:).

      3.Co jest twoja pasja?
      Lubie pisac, wiec chyba moge podpiac to pod pasje:).

      4.Moje dziecko jest dla mnie (badz oryginalna, nie pisz "wszystkim").
      Calym swiatem, sensem zycia i jego najpiekniejsza czescia:).

      5.Idealny model rodziny to dla ciebie 2+
      Szczerze to nie ma to dla mnie znaczenia, bo nie istnieje cos takiego, jak idealny model rodziny. Nas na razie jest 2+1, ale nie mialabym nic przeciwko temu, gdyby grono sie powiekszylo.

      6.Co lubisz robic w domu?
      Bawic sie z coreczka, bo na nic innego mi nie pozwala:).

      7.Slodkie czy slone?
      Zdecydowanie slone!

      8.Jakie jest twoje najpiekniejsze wspomnienie z dziecinstwa?
      Strojenie wraz z tata choinki- trzymal mnie na rekach, a ja zawieszalam bombki. Mialam moze 3 lata.

      9.Jaka kuchnie lubisz?
      Polska, no i wloska:).

      10.Wolisz podrozowac samolotem czy samochodem?
      Nie znosze latac, panicznie boje sie samolotow, choc czasami musze z nich skorzystac.

      11.W jakim kraju moglabys mieszkac, gdybys musiala emigrowac.
      Juz mieszkam- we Wloszech. Wyemigrowalam ponad trzy lata temu, z milosci:).

      Jeszcze raz dziekuje Ci za nominacje, to bardzo mile!

      Usuń

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi