środa, 12 listopada 2014

Boże Narodzenie..... COMING SOON

Jest dopiero listopad, a wszyscy już piszą o świętach i przygotowaniach do nich. Już daje się powoli czuć świąteczny klimat. W tym roku i ja postanowiłam wziąć się za przygotowania trochę wcześniej. Te święta będą zupełnie inne niż dotychczas, zwłaszcza, że towarzyszy im moje jedno marzenie.

Warszawa, Arkadia...wszędzie choinki i kolorowe lampki, w sklepach mikołaje, ozdoby i wszędzie świąteczny nastrój, a po powrocie do domu słyszę z telefonu "All I want for Christmas is you". Świąteczny klimat już zaczyna się wkradać, również do naszego domu. Uwielbiam te piosenki, kolędy, ozdoby, ale jest jedna rzecz która jest w święta nie do zniesienia.... tłumy, ogromne tłumy i kilometrowe kolejki w każdym sklepie.
Dlatego w tym roku postanowiłam wziąć się za kupowanie prezentów znacznie wcześniej (i pewnie nie jestem zbyt odkrywcza). Wiadomo, że największą frajdę sprawia mi szukanie prezentów dla A.

Na samym szukaniu się nie skończyło i zrobiłam orientacyjną listę zabawek, które biorę, jako Mikołaj, pod uwagę. Oto ona:

wózek dla lalek - Piccolo Tesoro

Little People, Wesoła Farma

pieczątki - Pomocnicy Mamy

Lego Duplo

kuchnia KidKraft

































Lego Duplo













 I wszystko byłoby super, gdyby nie dzisiejsza wizyta w Arkadii i sklep, w którym popłynęłam! Imaginarium (ich strona internetowa <klik>) to pierwszy sklep w Polsce i jest piękny! Wchodząc do niego czułam się jak w bajkowej krainie, te światła, ta muzyka i przede wszystkim piękne zabawki! I na wstępie dobra rada, nie wchodźcie tam przed świętami, bo wyjdziecie z pustym portfelem. Dzisiaj, moja lista prezentów zwiększyła się kilkakrotnie.

Tegoroczne Boże Narodzenie będzie wyjątkowe, spędzimy je z naszą córką, która już coraz więcej rozumie i z naszym synem, który pewnie będzie się przysłuchiwał wszystkiemu jeszcze z brzucha mamy :) 
Wymarzony obraz, ale jest coś czego mi brakuje, coś o czym marzę...święta w tym roku nie będą niestety jeszcze idealne. 

Marzę o tym żeby kolejne święta spędzić w naszym, własnym domu. I wtedy będę mogła zaprosić rodzinę, ozdobić dom, przygotować kolację i przeżywać piękne i idealne święta, w moim własnym salonie... z piękną choinką, udekorowanym stołem pełnym świątecznych potraw i koniecznie pianinem, a za oknem będą ogromne drzewa przykryte warstwą śniegu. I będzie pięknie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi