niedziela, 30 listopada 2014

Nowości na blogu


Jak pewnie zauważyliście, wprowadziłam na blogu drobne zmiany.

Przede wszystkim, pojawiła się kategoria PRZEPISY, do której co jakiś czas będę dodawać nowy przepis. I nie znaczy to, że blog zamienia się w kulinarne widowisko ;) Nie będę rozpisywać się na temat wszystkich znanych mi potraw. Ma to być kategoria, w której znajdziecie łatwe i szybkie pomysły na dania czy desery dla dzieci ale nie tylko. 
Nie zawsze mam czas, żeby stać w kuchni i gotować, a z pojawieniem się kolejnego dziecka pewnie będzie go jeszcze mniej. Dlatego próbuję ułatwić sobie życie i niektóre triki zamieścić na blogu.

Kolejną zmianą są TESTY. Na początku przetestowałyśmy nowe butelki Canpol Babies (recenzja) i zachęcona ilością odsłon, postanowiłam pisać krótkie recenzje rzeczy, które posiadamy. Na razie testów jest niewiele, ale sukcesywnie będę to zmieniać. Sama wiem, że niewiele jest miejsc w sieci, gdzie można znaleźć prawdziwą opinię o produkcie - niestety fora internetowe roją się od przedstawicieli marek. 

I na koniec szybka ocena posta. Pod każdym postem znajdują się okienka, w których można zaznaczyć, jaki Waszym zdaniem jest ten post. Zapraszam do oceniania :)

*zdjęcie- internet

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi