piątek, 7 listopada 2014

Mierz wyżej

nie bądź taki sam, bądź lepszy!

Mogłeś trafić gorzej, ciesz się. Doceniaj to co masz i przestań narzekać. Każdy z nas kiedyś to słyszał. Jasne, trzeba docenić to co się ma, ale dlaczego na tym poprzestawać?

To jest właśnie podejście wielu ludzi. Gdybyś miał taka matkę jak ja miałam to dopiero miałbyś przekichane. 
Dlaczego niektórzy mierzą w dół i wiecznie się porównują? Zero ambicji, zero dążenia do bycia lepszym. Mentalność Polska- wieczne usprawiedliwianie się. Chociaż, chyba nie tylko Polska ;)

Ciągłe usprawiedliwienia swojego zachowania i najlepszy argument to dzieciństwo. Bo było tak ciężko, bo moi rodzice byli straszni, bo nie dali mi perspektyw. Serio? Pokażcie mi osobę, która nie miała ciężko w życiu.

Denerwuje mnie mówienie "nie potrafię być inny", "no trudno, taka jestem, ciesz się że nie jestem taka jak moja teściowa". 

Doceniam to co w życiu mam, a mam bardzo dużo, naprawdę. A i tak zdarza mi się narzekać i użalać nad sobą. Ale nie chcę nigdy zatrzymać się na tym co jest. Każdy z nas ma możliwości do tego, żeby się zmieniać, żeby każdego dnia starać się być lepszym człowiekiem, małżonkiem, rodzicem.

Nie chcę nigdy powiedzieć "taka jestem i już". Doceniam to co dostałam, ale mierzę wyżej. Moje dzieciństwo, moje trudności, które spotykają mnie na co dzień motywują mnie do tego, żeby być kimś lepszym. 
Narzekanie też jest potrzebne, ale po to, żeby wyciągnąć z tego wnioski i starać się być lepszym dla siebie i najbliższych. 

*zdjęcie- internet

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi