poniedziałek, 27 października 2014

Posiłki w drugim roku życia i po co nam butelki

Inspiracje - fot. internet

Dostałam ostatnio kilka wiadomości z pytaniem o ilość posiłków naszej A. Dzisiaj postanowiłam napisać, ze szczegółami, jak się karmimy :)




O sposobie odżywiania dzieci pisałam już trochę tu.
Dzisiaj, krótko, napiszę nasz codzienny "harmonogram żywienia".

Rano- (czyli koło 8-9) kaszka lub śniadanie

Południe- (u nas, jak mała wstanie po drzemce, w okolicy 11-13) zupa

Pora obiadu- (15.00) II danie
                              po obiedzie czasem jest też deser :)

Popołudnie- (17-18) kolacja

Wieczór- (19.30) kaszka


A teraz kilka słów wyjaśnienia...
Śniadania to nie zawsze sama kaszka, raczej staram się powoli eliminować kaszkę zupełnie z diety, więc zamiast niej pojawiają się naleśniki, tosty, jajecznica, jajka lub kanapki.
Zupy jemy gotowane przeze mnie (takie jak tu), albo ze słoiczków. II danie jemy razem i A. je to co my (w myśl BLW). 
Kolacje stanowią u nas jogurty, kanapki i wszystko inne co się nadaje na lekki posiłek.

No i te nieszczęsne butelki... 
Musiałam odstawić małą od piersi w okolicy jej pierwszych urodzin. Niestety substytutem maminej piersi stały się kaszki rano i wieczorem, na dodatek pite z butelki. No i na razie tak zostało, ale dzięki temu będziemy dla was testować nowe butelki Canpol babies EasyStart. 


 Butelki już u nas są, na razie mogę tylko powiedzieć, że są na prawdę bardzo ładne! Ale ciiiii.... recenzja już niebawem!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz mi coś napisać? Chciej!

}, 10); Copyright © 2014 Dwa plus+

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi